Patiëntenportaal Mijn Rijnstate op 16 november tijdelijk niet toegankelijk door update

Gebruikt u ons patiëntenportaal Mijn Rijnstate? Houd er dan rekening mee dat u Mijn Rijnstate niet kunt gebruiken op woensdag 16 november van 12.00 uur tot ongeveer 13.00 uur. Ook het starten van een videoconsult met een arts is dan niet mogelijk. Dit heeft te maken met een geplande update van Mijn Rijnstate.

Deze update is nodig om in de toekomst beter in te kunnen spelen op innovaties en nieuwe functionaliteiten binnen Mijn Rijnstate.

Wat betekent dit?
Verwacht u een uitslag van het laboratorium of moet u een afspraak plannen of een vragenlijst invullen? Dan is dat op woensdag 16 november van 12.00 uur tot ongeveer 13.00 uur niet mogelijk. U kunt dan tijdelijk niet inloggen. Daarna is Mijn Rijnstate weer toegankelijk.

Wat verandert er voor u?
Na de update ziet Mijn Rijnstate er grotendeels hetzelfde uit als u gewend bent. Het is vooral overzichtelijker en makkelijker te gebruiken. De belangrijkste zichtbare verandering is de manier om toegang te krijgen tot Mijn Rijnstate van iemand anders (machtigingen). Dit gaat vanaf dan via DigiD Machtigen. Na 16 november leest u hier meer over op onze website.

Lees hier het volledige artikel.