Persoonlijk contact tussen zorgverzekeraar en klant blijkt de beste manier om een klacht op te lossen. Klanten die telefonisch contact hadden met hun zorgverzekeraar zijn positiever over de service dan klanten die schriftelijk contact hadden.
Sterke toename in nep incasso e-mails
Korte omschrijvingWaarschuwingsdienst.nl ziet de afgelopen dagen een toename van spamberichten die afkomstig lijken te zijn van, of namens, Nederlandse organisaties zoals KPN, Intrum Justitia en belastingkantoren.
Apothekers gesteund door aandacht minister voor medicijntekorten
Brief van minister Schippers (VWS) aan de Tweede Kamer over toenemende tekorten van medicijnen.
Zorgverzekeraars pakken fraude harder aan
AMSTERDAM – Zorgverzekeraars gaan in een register bijhouden wie in het verleden heeft geprobeerd verzekeringsfraude te plegen.
Artsen stellen niet altijd goede diagnose
Als patiënt mag je ervan uitgaan dat je bij de eerste hulpafdeling of de intensive care van een ziekenhuis de beste zorg krijgt.