De wereld van de zorg is continu in beweging! Denk aan technologische ontwikkelingen, veranderingen in wet- en regelgeving, de invloed van de coronacrisis op de zorg en veranderingen in het zorgstelsel.
Wij (Rijnstate ziekenhuis) willen er zoveel mogelijk voor zorgen dat we bij veranderingen de wens van de patiënt voorop stellen. Want onze patiënten zijn natuurlijk onze belangrijkste raadgevers. Daarom hebben we een online klantenpanel.
Online klantenpanel
Al onze (potentiële) klanten zijn van harte welkom zich bij dit panel aan te sluiten. Wij vragen de panelleden regelmatig via e-mail naar hun mening over bijvoorbeeld nieuwe diensten van het ziekenhuis, de inrichting van onze faciliteiten en hun behoefte op het gebied van zorg.
Ook de Cliëntenraad van Rijnstate is bij het klantenpanel betrokken. Wij zijn erg blij om op deze manier de mening van de patiënt te betrekken bij het verbeteren van de zorg. Het gaat bijna altijd om korte vragenlijsten die u vijf tot tien minuten van uw tijd kosten en waarin u uw mening kunt geven. Het klantenpanel is anoniem; dit houdt in dat we uw mailadres alleen gebruiken om u de vragenlijsten van het klantenpanel toe te kunnen sturen.
Lees hier het volledige artikel.