Drie MS-patiënten vertellen over ambities en uitdagingen in wekelijkse vlog

Campagne ‘PS, ik heb MS’ van Merck heeft als doel meer bewustzijn te creëren voor MS.
Om meer bewustzijn te creëren rondom Multiple Sclerose (MS) start healthcare bedrijf Merck de landelijke campagne ‘PS, ik heb MS’, waarin drie personen te volgen zijn onderweg naar hun persoonlijke doel of tijdens het uitoefenen van hun passie.

Middels een serie vlogs laten zij op een positieve maar ook eerlijke manier zien dat je ondanks MS nog heel veel kunt in het leven.

Ondanks de impact die de diagnose MS met zich meebrengt, zijn mensen in veel gevallen nog in staat om een actief en ambitieus leven te leiden. Merck wil met de campagne ‘PS, ik heb MS’ het bewustzijn en de kennis rondom de ziekte MS vergroten.

Door middel van vlogs geven Anika (27), Crystal (19) en Maarten (41) een kijkje in hun dagelijkse bezigheden en laten ze zien hoe zij met veel passie hun doelen nastreven. Naast de drie kandidaten behandelt verpleegkundig specialist Astrid Slettenaar wekelijks een thema waarin zij meer informatie geeft over hoe dit thema past binnen een leven met MS.

Lees hier het volledige artikel.